.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله طبرسی :
درگیری و افشاگری دو قوه هیچ دردی از جامعه دوا نمی کند
امام جمعه ساری با اشاره به افشاگری روزهای اخیر مسؤولان دو قوّه، اظهار کرد: این نزاع‌ها دردی از معیشت جامعه را دوا نمی‌کند و مایه دلسردی مردم و خوشنودی دشمنان می‌شود.
درگیری و افشاگری دو قوه هیچ دردی از جامعه دوا نمی کند

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری، اظهار کرد: هرکس در هر جایگاهی باید قدردان نعمت امنیت و آزادی باشد که زیر سایه ولایت و با بهای خون شهدا بدست آمد.


وی با اشاره به سال نوی میلادی و تدابیر شدید امنیتی در غرب، اظهار کرد: : غرب تروریست‌ها را پرورش داد اما در آغاز سال‌نو میلادی همین تروریست‌ها گریبان‌گیر آنها شد در حالی که هموطنان مسیحی ما در کمال آرامش، امنیت و آزادی به برگزاری این آیین پرداختند.

امام جمعه ساری با تاکید بر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: آمریکا و همپیمانانش به رغم در اختیار داشتن پیشرفته‌ترین سلاح‌های جنگی از ایران اسلامی می‌ترسند و برای همین به مشکلات داخلی کشور دامن می‌زنند.

این عضو مجلس خبرگان با اشاره به افشاگری روزهای اخیر مسؤولان دو قوّه ، اظهار کرد: این نزاع‌ها دردی از معیشت جامعه را دوا نمی‌کند و مایه دلسردی مردم و خوشنودی دشمنان می‌شود.

طبرسی گردشگری را یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: با پرداختن به زیر ساخت‌ها و رونق صنعت توریست می‌توانیم مشکل بیکاری را حل کنیم.

نماینده ولی‌فقیه به ظرفیت‌های استان اشاره کرد و گفت: با تسهیلات بانکی، پایان یافتن پروژه‌های مذکور و ایجاد امکانات برای سرمایه گذاران می‌توانیم یکی از موفق‌ترین نقاط کشور در این زمینه باشیم.

وی به شهادت دو ساروی در 18 دی ماه سال 1357 توسط رژیم پهلوی اشاره کرد و افزود: روزهای بزرگی چون 18دی ، 9دی ، 17 شهریور و ... باید در کتب درسی، قرار گیرد.

امام جمعه ساری در انتقاد به بدحجابی در جامعه و سالروز کشف حجاب توسز رضاخان، خاطرنشان کرد: وضعیت حجاب در جامعه هر روز بدتر می‌شود و هیچ مسئولی جوابگو نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.